Scroll Top

GRAFICA ŞI DESIGN PERSONALIZAT

GRAFICA ŞI DESIGN PERSONALIZAT

Serviciile de grafică şi design se bazează pe cerinţele clientului iar acestea pot contura elemente grafice care pot fi folosite zi de zi ori în funcţie de campania aflată în desfăşurare ele pot fi folosite punctual.

De cele mai multe ori apelezi la un grafician deoarece compania ta nu are unul iar solicitările sunt reduse, firmele mici şi medii apelează la un grafician cam o dată pe an şi de cele mai multe ori pentru a le crea un design de carte de vizită, poze targetate pentru campanii de promovare pe facebook, instagram sau social media.

Dacă ai nevoie de servicii de grafică personalizată atunci trebuie să ţi cont de câteva recomandări pentru a obţine ceea ce îţi doreşti.

În cazul în care doreşti să creezi un logo, trebuie să ţi cont că acel design de logo trebuie sa fie foarte versatil => grafica de logo o să fie printată pe mai multe elemente aşadar logoul trebuie să fie scalabil foarte uşor. În acest caz recomandăm ca logoul să fie vectorial şi culori definite.

Trebuie să mai ţi cont că atunci când foloseşti mai multe culori în logo o să fie mai greu să îl poţi folosi pe culori închise sau deschise fără să pierzi din detalii

Identifică, nu descrie

Cele de mai succes logo+uri sunt cele care îţi spun care este brandul, nu cu ce se ocupă. Este ca un nume.

Nu rezolva toate problemele

Logo-ul există pentru a întări un brand. Pentru a transmite valorile companiei.

Clar şi puternic

Cu cât este mai simplu şi uşor de identificat cu atât o să fie mai vizibil de la o poştă.

Uşor de memorat

Dacă reuşeşti prin logo să faci clientul să răspundă la o întrebare cu atât mai mult acesta o să petreacă mai mult timp încercând să rezolve dilema.

Versatil pentru diverse medii

Dacă până acum ceva timp logoul trebuia să se porivească bine pentru tiparul digital, în zilele noastre acesta trebuie să se potrivească pe ecrane TV, website, mobil, platforme şi aplicaţii.

Nu este o ilustraţie

Pune accent pe durata logo-ului în timp.

Fundaţia identităţii vizuale

Manualul de identitate vizuală bine pus la punct este cel care asigură longevitatea unui logo, aşadar odată cu crearea logoului îţi recomandăm să lucrezi şi la manualul de identitate. Manualul de identitate spune clar cum se foloseşte logoul, unde se poziţionează, ce culori se folosesc pe diverse materiale, ce este permis şi ce nu este permis.

Pâstreză logoul simplu

Un logo înseamnă să transmiţi un mesaj clar şi pe înţelesul tuturor. Cu cât este mai simplu cu atât este mai uşor să transmiţi un mesaj.

Nu folosi poze sau degradeuri în logo

Nu recomandăm folosirea pozelor sau degradeurilor în logo, acestea sunt cea mai mare problemă atunci când discutăm de printarea acestora deoarece de la echipament la altul pot apărea diferenţe de culoare si design.

Nu folosi prea multe culori

Culorile dau starea, folosirea mai multor culori pot duce în haos. Recomandă maxim 2 culori pentru un logo, chiar şi aşa trebuie să te asiguri că cele doua culori se potrivesc şi completează.

Prea multe fonturi distrug farmecul

Precum culorile, fonturile jută să definească starea generală a design-ului. Fonturile transmit mesaje diferite. Folosind prea multe fonturi poţi distruge logo-ul. Foloseşte maxim 2-3 fonturi complementare.

Nu îngroşa logo-ul

Îngroşarea logo-ului noate părea frumos dar când se îngroaşă logo-ul aceste este greu de citit.

Nu scrie pe un logo

Logo-urile sunt o parte importantă din brand. De cele mai multe ori logo-ul este folosit ca un instrument de amintire a brandului. De la postere la website mărimea logoului variază iar textul poate deveni iligibil si greu de identificat.

Evită să pui logoul într-un chenar

Punând logo-ul într-un chenar poate limita potenţialul logo-ului şi dă senzaţia de conservator, ideal ar fi să nu faci logo-ul într-o formă anume, lasă-l să respire şi să se adapteze spaţiului în care este folosit fără limite.

TE AŞTEPTĂM ÎN MAGAZIN

Dacă ai un proiect şi ai nevoie de grafică personalizată atunci te aşteptăm în sediul nostru Trident Colours din strada Depozitelor la centrul de print şi personalizare. Dacă doreşti ne poţi trimite o solicitare pe e-mail: contact[at]tridentcolours[.]ro

Leave a comment

Preferințe de confidențialitate
Prin vizitarea site-ului www.tridentcolours.ro, ne angajăm să nu distribuim datele personale ale utilizatorilor site-ului către terți și să nu le folosim decât în scopul stabilirii contactului cu dumneavoastră. Site-ul nostru va reține datele personale și le va folosi în scopul facturarii si livrarii produselor.